آموزش حرکات ورزش پیلاتس در خانه با تصویر

28 ارديبهشت 1399
(0 رای‌ها)

پیلاتس در خانه یکی از روش های عالی برای تناسب اندام و سلامتی و همچنین لاغری است.حركات پيلاتس در منزل و بدون هیچ گونه وسیله خاصی قابل اجرا هستند البته برخی ورزشکاران می توانند از دمبل یا کس برای حرکات نیز استفاده نمایند.برای آموزش پیلاتس در خانه می توانید از یک فیلم آموزشی یا کتاب پیلاتس نیز کمک بگیرید هر چند بهترین گزینه مربی خوب است.پیلاتس در منزل هر روز بیشتر در حال رشد است و افراد زیادی با فواید آن آشنا می شوند.در این مقاله آموزش ورزش پیلاتس در خانه را به صورت تصویری برای شما آماده نموده ایم.البته باید بدانید که برای تمرینات پیلاتس در منزل از حرکات سبک استارت بزنید و سپس سراغ تمرینات سختتر بروید.در این مقاله حرکات ورزش پیلاتس برای تمام بدن مانند بازو و در وضعیت نشسته و ایستاده در نظر گرفته شده است.

در این برنامه تمرینی حرکات پیلاتس مبتنی بر تمرین های کلاسیک که توسط جوزف پیلاتس ساخته شده است به شما کمک می کند تا در پیلاتس یک پایه و اساس قوی برای بدن خود ایجاد کنید. همانطور که یک بار گفته بود ، "چند حرکت خوب که به طور صحیح طراحی شوند بدن را در یک توازن متعادل قرار خواهند داد و ارزش انجام ساعت ها تمرین بدون هدف را دارند".بعد از 30 روز اجرای برنامه حرکات ورزشی پیلاتس در منزل شما فقط یاد نمی گیرید که چه کاری انجام دهید بلکه می دانید که چگونه با اصول پیلاتس حرکت بدن ، کنترل و تنفس خود را مدیریت کنید و برنامه تمرینی خود را به عنوان یک راهکار مهم برای تناسب اندام بدن و ذهن تبدیل کنید.دستورالعمل ورزش پیلاتس شامل اصلاحاتی است اما مهم است که یاد بگیرید که تمرینات مناسب را برای خود با توجه به سطح آمادگیتان تغییر دهید و با سرعت خود پیشرفت کنید. برنامه های هفتگی زیر فقط راهنما هستند. همچنین به شما توصیه می شود که در کلاس های پیلاتس در منزل خود با قدرت شرکت کنید.حرکات ورزش پیلاتس معمولا روی یک تشک روی زمین شروع می شود و برای این تمرینات نیازی به تجهیزات باشگاهی خاصی نخواهید داشت. اگر تشک ندارید ، از سطح نرم تر مانند دولایه کردن یک پتو استفاده کنید.

آیا خودم می توانمحرکات ورزش  پیلاتس در خانه را انجام دهم؟

شما می توانید فقط با تشک یوگا و یک برنامه پیلاتس یک تمرین عالی برای بدن در خانه را به راحتی انجام دهید. پیلاتس نه تنها ماهیچه های شما را محکم تر می کند بلکه بدن شما را نیز تقویت می کند و انعطاف پذیری شما را افزایش می دهد. این شامل تمریناتی است که از حرکات دقیق و تکنیک های مخصوص تنفس تشکیل شده است.

آیا 20 دقیقه انجام حرکات پیلاتس در خانه در روز کافی است؟

نتیجه تحقیقات بسیاری از دانشمندان نشان می دهدتمرینات پیلاتس 10 تا 20 دقیقه ای در روز برای افراد بسیار مؤثر است.اجرای تمرینات منظم در زمینه یک برنامه تناسب اندام کلی که شامل تمرینات قلبی و طولانی تر پیلاتس باشد بیشترین تأثیر را دارند اما اگر فقط 10 یا 20 دقیقه در هفته فقط چند بار حرکات ورزش پیلاتس در خانه را انجام دهید تغییرات مثبتی در بدن خود مشاهده خواهید کرد.

آیا ورزش پیلاتس Pilates یک تمرین خوب برای مبتدیان است؟

Pilates می تواند یک برنامه تمرینی خوب برای افزایش قدرت و قوای مرکزی بدن باشد. اما حرکات آن یک ورزش هوازی نیست و ورزشکاران باید سعی کنند تمرینات هوازی مانند پیاده روی سریع ، دویدن ، دوچرخه سواری یا شنا را نیز انجام دهند تا فرایند چربی سوزی سریعتر انجام شود.

آموزش حرکات ورزش پیلاتس در خانه برای مبتدیان

 

پیلاتس در منزل,آموزش حرکات ورزش پیلاتس,پیلاتس

 

 پیلاتس در منزل

 

حرکات ورزش پیلاتس

 

تمرین پیلاتس در منزل

 

پیلاتس برای مبتدیان در منزل

 

 

فرشاد فرجوند

از سال 1388 در زمینه ماساژ فعالیتم رو شروع کردم و قبل اونم تمام کلاس های مربیگری بدنسازی و فیتنس رو رفتم اما بخاطر شرایط زندگی و کار خیلی نمیتونستم باشگاه برم یا مربیگری کنم.واسه همین شروع کردم تو خونه ورزش کردن.حالا اینجا توی ماسافیت تجربیاتم رو میخام با شما رفقا به اشتراک بزارم.

بدون نظر

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

ماسافیت چیه؟

ماسافیت یک پروژه ایجاد سلامتی و تناسب اندام با کمک ماساژ و ورزش در منزل است که در بستر اینترنت آموزش هایی را به علاقه مندان ارائه می نماید.تمام آموزش های ماسافیت توسط فرشاد فرجوند تهیه شده که خودش این راه رو رفته و از سال 1388 تا به امروز این مسیر رو تجربه کرده است.

شبکه های اجتماعی

           

کلمات کلیدی

Top