دانلود فیلم آموزش ورزش ایروبیک در خانه برای لاغری شکم بانوان

28 ارديبهشت 1399
(0 رای‌ها)

ورزش ایروبیک برای خیلی از بانوان به عنوان رشته ورزشی اصلی برای کاهش وزن و چربی سوزی می باشد.شاید یکی از نقاط قوت اجرای حرکات ورزش ایروبیک در خانه استفاده از آهنگ های شاد و ریتمیک در آن باشد.آموزش ایروبیک در خانه می تواند با فیلم و یا توسط یک مربی خصوصی انجام شود.تمرینات ایروبیک بدون هیچ گونه وسیله ورزشی براحتی در منزل قابل اجراست و افراد مبتدی تا حرفه ای می توانند آن را انجام دهند.ایروبیک دارای شاخه های گوناگونی نظیر ایروبیک کودکان است که برای لاغری بسیار مناسب است.در مقاله دانلود فیلم آموزش ورزش ایروبیک در خانه برای لاغری شکم بانوان از سایت ماسافیت می توانید با ورزش ایروبیک به کاهش وزن و تناسب اندام برسید.با ما همراه باشید.

ورزش ایروبیک چیست؟

ورزش هوازی هر نوع فعالیت قلبی و عروقی است. این حرکات می تواند شامل فعالیت هایی مانند پیاده روی سریع ، شنا ، دویدن یا دوچرخه سواری باشد. احتمالاً شما آن را با واژه "کاردیو" می شناسید.طبق تعریف، ورزش هوازی به معنی "با اکسیژن" است. تنفس و ضربان قلب شما در طی فعالیت های هوازی افزایش می یابد. ورزش هوازی به سالم نگه داشتن قلب ، ریه ها و سیستم گردش خون کمک می کند.ورزش هوازی با ورزش بی هوازی متفاوت است. تمرینات بی هوازی ، مانند وزنه برداری یا دوی سرعت، باعث انفجار سریع انرژی می شود. آنها برای مدت زمان کوتاهی با حداکثر تلاش انجام می شوند. این برخلاف تمرینات هوازی است. شما تمرینات هوازی را برای مدت زمان طولانی انجام می دهید.در ادامه بخوانید که تمرینات هوازی ایروبیک را می توانید در خانه امتحان کنید و  لاغر شوید.

تمرینات ورزشی ایروبیک در خانه برای تناسب اندام

معمولا افراد چاق و دارای اضافه وزن به سراغ انجام حرکات ایروبیک می روند.ورزش ایروبیک با کاهش ضربان قلب در حالت استراحت بدن به سلامت قلب و عروق کمک بسیاری می نماید.ورزش ایروبیک باعث کاهش چربی های بد خون و مشکلات فشار خود در بانوان و آقایان و همچنین کاهش قند خون می گردد.همچنین با تمرینات ادامه دار ایروبیک در خانه وقتی شما وزن کم می نمایید دردهای ناشی از فشار زیاد روی مفاصل کاهش پیدا میکند و در نتیجه می توانید خواب بهتری نیز داشته باشید.انجام حرکات ورزش ایروبیک در خانه باعث افزایش ایونوگلوبین خون می شود و سطح ایمنی بدن بالا می رود.افرادی که تمرینات ایروبیک را بصورت منظم انجام می دهند و از فواید آن استفاده می نمایند دارای روحیه شادتر و سرزنده تری هستند.

آموزش ایروبیک مبتدی در خانه چگونه انجام شود؟

پیشنهاد می کنیم از تمرینات مبتدی شروع کنید و از حرکات پرشی اکیدا خودداری کنید.می توانید برای اینکه فشار زیادی به بدن خود نیاورید از حرکات ایروبیم را با سرعت کم اجرا کنید.همانطور که در بالا هم گفته شد ورزش های ایروبیک یا هوازی دارای فعالیت بلندمذت تر و فشار کمتر هستند تا بدن وارد سیستم فیزیولوژی چربی سوزی شود.اگر با فیلم آموزش ایروبیک در منزل دارید تمرین می کنید پا به پای مربی پیش بروید و هر جا نیاز به استراحت داشتید از تمرین دست بکشید.

موزیک ایروبیک برای ورزش ایروبیک در خانه

موزیک جز جدایی ناپذیر اجرای حرکات ورزش ایروبیک است و ریتم اجرای تکنیک ها با موزیک منطبق می شود.اما خب برای ورزش کردن شما نیاز به یک عامل تهییج کننده دارید که آن موزیک ایروبیک است و حتما بایستی مورد علاقه شما باشد.می توانید از آهنگ های ایرانی و یا خارجی برای برای تمرین در منزل ایروبیک خود استفاده کنید و صدای فیلم را ببندید و با دستگاه دیگر موزیک را انجام دهید.

ایروبیک در خانه برای لاغری شکم

ماهیت رشته ورزشی ایروبیک برای کاهش وزن و لاغری است و خب از آنجا که اکثر افراد دارای چربی زیاد در ناحیه شکم و یا پهلو هستند برای رفع این مشکل سراغ تمرینات ایروبیک می روند.ممکن است در ابتدای کار کمی لاغری به کندی پیش برود اما پس از مدتی چربی های ذخیره شده در نواحی شکم و پهلو براحتی آب خواهند شد.فقط باید تمرینات خود را ادامه دار انجام دهید و نکات مربوط به رژیم تغذیه خود را فراموش نکنید و رعایت کنید.

فیلم آموزش ایروبیک در خانه

بزودی در سایت قرار خواهد گرفت

 

فرشاد فرجوند

از سال 1388 در زمینه ماساژ فعالیتم رو شروع کردم و قبل اونم تمام کلاس های مربیگری بدنسازی و فیتنس رو رفتم اما بخاطر شرایط زندگی و کار خیلی نمیتونستم باشگاه برم یا مربیگری کنم.واسه همین شروع کردم تو خونه ورزش کردن.حالا اینجا توی ماسافیت تجربیاتم رو میخام با شما رفقا به اشتراک بزارم.

بدون نظر

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.